poyraz1210_ nkygsz sağlık ocaklarına geldi mi bugün doktora mesaj attım cevap vermedi yeni düzenleme kapsamında toplatılmısti en son ay çok sevindim senin adına yarın bende gidiyim bitsin bir an önce 3 ay rahat edek 😅😅
nilikonunannesii nkygsz tek aşı mı oldunuz ?bize de aşı yok diye sürekli erteliyor hemşire tek aşı yapılacak artık elimizdekiler bitince başlayacaz dediler onu bekliyorum bende.
nkygsz poyraz1210_ bana son kalan eski aşıyı vurdu birinci ayda vuruldunuz çünkü dedi e diğer bebekler dedim onlar içinde sorun olmıcak dedi
fatmaaltun2301 nkygsz benimde bebeğim 2 ay 25 günlük ellerinde 5 li karma yoktu ikinci ayın sonunda yapmadılar bugün 6 lı karma aşıyı yaptılar eski aşı yoktu sorun olmaz dediler ama bir sıkıntı olur mu
2cocukannesi__ ilknurakb 4. Ayda 5li karma 6. Ayda da 5li karma aşısı var Bende vurdurmasam mi diyorum bilmiyorum ya İsrail Filistine çocuklara aşı göndermişti ben güvenemiyorumm
nkygsz 2cocukannesi__ 6 lı karma oldu onlar canım ben aşı karşıtı bi insan değilim evet annelik içgüdüsüyle çok korkuyorum aşılardan ama olmamakta iyi değil onun vicdan azabıyla nasıl yaşanırki
ikierkekanasii nkygsz 3 gündür 6 ay aşısı bekliyoduk yarın geliyormuş yarın yaptırcaz bizde. Yan etkisi oldu mu ?
askzuzusu @"& ikierkekanasii merhabalar benim kızımda 6 ay aşısı olacak 6 karma yani yaşı mı oldunuz birde ağızdan verildimi damla olarak 🙏🏻