ayaznannesi merhaba anneler.. ben 36 günlük anneyim bebeğim doğduktan bir hafta sonra göbek bağı düştü. o günden beri göbeğinde sarı akıntı var sürekli silip kuruluyorum ama geçmiyor doktor geçecek dedi ama çok uzun sürmedi mi 🥺
likeli ayaznannesi bazen uzun sürebiliyor. Benim kızımda da uzun sürmüştü 2 kez gümüş nitratla yakıldı göbeği ancak o zaman geçti 1 aydan uzun sürmüştü. Şişip kızardığı da oldu o zaman da krem kullanmıştık.
sadecoffeee ayaznannesi benim kızımda akıntı değilde kanama oluyordu Damla şeklinde yaktılar öyle düzeldi
Kayra_68_aksaray ayaznannesi benim oğlumun kide aynıydı sürekli akınti olurdu ama Dr uzun ince bi çubuk ucunda kahverengi ilaçlı onu sürerdi yakma işlemi ymiş çocuğun canını yakmaz miş ama en sonunda bana da verdi 3 tane o çubuktan evde akınti devam ederse siz de sürün diye geçti
kckglr ayaznannesi bir aylıktı dr yaktı bizim de. Öle geçmişti. Tam 30 günlükken gitmiştik. Aslında yakması lazımdı. Geçmesini beklemek için olmuş baya bence