Dyglilaa Benim elimde iğne yok olsaydı gönderirdim . Ben sigorta ve iğne konusunda haklarını bilsin diye söylüyorum bende geçtim o yollardan zorluğunu biliyorum , olmadığında , bulamadığımda ki çaresizliğimi hiç unutmadım , unutmam . Ben bir yolunu buldum ücretsiz aldım benim durumum dakide faydalansın isterim