History_teacher Merhaba arkadaşlar.. oğlum 14 aylık ve menenjit aşısı yaptırmadım sizler yaptırdınız mi ve ne zaman yaptırdınız geç mi kaldım acaba😬
SenaBetul History_teacher benim bildiğim kadarıyla doktorlar 1 yaşından sonra tavsiye ediyorlarmış ağır olacağı için yani geç kalmamışsınız kesinlikle yaptırılması lazım zaten
History_teacher Aynur83 merak ettiğim yaptırmalı miyiz ?yok rota yok menenjit birde 4 aşısı oluyormuş menenjitin gerekli mi acaba🙄
Aynur83 History_teacher size kalmış bişey biliyorsunuz ki bu aşılar özel zorlamıyorlar ama tedbirli olmak gerekir diyor dr koruma amaçlı ne kadar erken olursa o kadar koruma olur dedi dr
Aynur83 History_teacher BM bebeğim bugun rota ilk dozu oldu 3 aylık 4 ayda karma aşısı ile menenjit A grubunun ilk dozu yapılacak
History_teacher Baharkuzey bizde olacağız galiba nimenrix diye bı asi varmış onu aldım bugün..daha sonra da üç doz yapılacak aşısı varmış.ve o kadar pahalı ki😬
Baharkuzey History_teacher gerçekten aşılar çok pahalı rota yaptıracağım zaman indirime gircek demişlerdi 200 liralık aşı 70 tl ye düştü ama firma satışını yasaklattı yenisini çıkardı 240 tl ye insanlarla oynuyorlar 😤
History_teacher Aynur83 460 TL olmuş 290 da nimenrix Allah yaptiramayanin yardımcısı olsun bu nedir ya
Aynur83 History_teacher ilaçlara zam geldi demek onada gelmiş gerçekten öyle kimseyi çaresiz koymasın rabbim