Tazeanneg Bebekler hava yutma olayını ne zaman bırakır acaba 2 aylık bebeğim disarda hava yutuyor karni şişiyor hemen bunun gectigi bi ay var mi
biimiyomyardimet Tazeanneg 🫠🫠 nick ve konu uyumu 😅 sağlıkla büyüsün🌸 kapamayın çocuğun ağzını 🥸 soğuk alıyorsa karnı şişer ayaklarını sıcak tutun🫠
Tazeanneg beyzzsenturkk_ ya hani rüzgar geliyor yutuyor gibi oluyor ya onu diyorum 🤭 anlatamadım galiba 😂
Beyzaveduru Ya çok tatlı 😀 güldürdünüz beni. Çok taze annesiniz 😍 ne kadar yutabilir ki gaz yapacak kadar sonuçta evde de hava var