Kızlar 2 gün önce oldum doktor antibiyotik yazdı 2.dozu bu sabah aldım ilk güne göre çok iyiyim ayakta düz duramıyordum o dereceydi ve bi anda oldu sıcak kompres masaj yaptım + olarak yapılacak bişey var mı çok sık emziriyorum tabi. Ve bu dönemde emzirdiğimiz sütün bebeğe bir zararı var mı