Audrey_ yok soğuktan değil. Ben istanbul’dayım benim de ellerim böyle. Eşimin, komşumun, civarda kimle konuşsam ellerinden şikayetçi. Acaba istanbul’un suyunda mı bi şey var diye düşünmeye başlamıştım 😅 çünkü izmir’e gittiğimde düzelmişti ellerim 😂
Ben bepanthol sensiderm aldım kaşıntıyı rahatlatıyor.