merhaba burada hava 25 derece evimizde 25 derece evde kısa kol bazen sadece zıbınla duruyor doğduğundan beri hiç kat kat giydirmedim evde. dışarı çıkacağız kısa kollu tulumu var giydirsem bişey olur öu müslin kumaş 4,5 aylık. pusetinde olacak zaten. yada üstüne hırka mı giydirsem triko hırkası var ince. bazen tulum toplanıyor bacakları açılıyor ama külıtlu çorap gitdirip darlamakta istemiyorum.
bana kalsa sorun olmaz ama eşim üşür diyor