bebeğim 12 (düzeltilmiş 8) haftalık. gece 2-3 saatte bi emiyoruz en iyi senaryo bu tabii. bazen saat başı uyanıyor. gündüz uykumuz sadece kucağımdaysa var, yatırdığım an 10 dk içinde ağlayarak uyanıyor. özellikle bu aralar gündüzleri sürekli memede olmak istiyor. anne sütüyle besliyorum kilo alımı iyi ama hep kucağımda artık tuvalete bile gitmek lüks. 3 ay dolunca gerçekten geçiyo mu bunlar?😔