Kızlar 28 aylık oğlum var şu 2 haftadır öğlen uykularını aslaaa uyumak istemiyor ağlıyo bahaneler üretiyor karnım aç oyun oynucam vs vs.. yatağa geçiyoruz normalde ayağımda sallayarak uyur bu sefer kendim uyucam diyo tamam diyorum sallamıcam kendin uyu ama yemin ederim o yatakta 2 saat konuşuyo kalkıyo kendi kendine oyun oynuyo falan yine uyumuyo en son beni çağırıyo salla beni diye yine başa dönüyoruz uyumucam diye ağlıyo nolur bana akıl verin bu bi atak mı nedir yani sizin başınıza geldi mi nasıl sonuçlandı kafayı yemek üzereyim öğlen uykusunu bıraktır demeyin lütfen bana daha çok küçük biraz daha uyuması lazım diye düşünüyorum 🥺