dmllk myprincess1 evet kanguru her şartda pratik oluyor kolaylık bizde dışarda çok kullandık rahat oluyor araba derdi olmuyordu 🌸doktorunuza danışıp kullanın en rahati
UykuPerisi_ dmllk myprincess1 benim 2 ay 10 günlük şu an. 1 ay fok erken değil mi bana her doktor 2. Ayda bakılır demişti. Hatta az önce eşimin arkadaşının bebeği 3 aylık kalça çıkıklığ şüphesi varmış canım sıkıldı baya
UykuPerisi_ myprincess1 bende korkuyorum kaç çıkıklığı testi yapılmadı henüz ama kullanma konusunda korkuyorum
myprincess1 UykuPerisi_ sizin ne kadarlık bebeğiniz? Aslında bizim ki 1. Ayda kalça ultrasonu yapıldı ama Yine de tereddüt ediyorum, küçük olduğu için kilosu vs normal aslında
myprincess1 UykuPerisi_ doğumda olabilen birşey demişti doktor, Kalça çıkıklığı Ayriyeten sağlık ocağı hemşiremizde bir kere bakılması yeterli ay fark etmeksizin dedi 🥱
dmllk UykuPerisi_ hatta doktor 3.ayı dolduralım öyle tak istersen demişti ama o kendi doktoru değildi kendi doktoruna götürünce yok canım sıkıntı olmaz takabilirsin sadece altında yastığı olsun demişti
Ballilokmam11 myprincess1 ben 4.ayinda felan kullanmaya başlamıştım ama sıcaklar geliyor bayağı sicaklatiyor pek kullanılmaz böyle de ben kışın kullandığım halde daralıyordum