Selin3434 egzama önemli bir belirti, bizde hiç olmadı ama pişik bizde de var son zamanlarda daha da arttı hiç geçmiyor ne yaptıysak travazol verdi doktor en son yine geçmedi ama alerji doktoru da mama içiyor diye test yapmadı bize alerji yoktur vs dedi sallamadı bizi yani başka doktora götüreceğim ek gıdaya da başladık birkaç gündür çünkü yoğurt vermeye korkuyorum