Alyaninannesii bende 35+4 te 2300 doğdu bebeğim sezeryanla 1900 e düştü 1 hafta küvezde kaldı ertesi gün südümü sağmaya basladım el pompasıyla tükürük kadar çıktı 1 2 gün şırıngayla verdiler emzirmeye gittim emmek istedi ama ememedi beceremedim hem gögüs ucum yoktu avent göğüs ucu aldık onla emzirmeye başladım elle sağacak gibi değildi elektirkli göğüs pompası aldık südüm çoğalmaya başladı günde 1 defa emzirmeye gittim 60 90 120 cc çoğalmaya başladı südüm sağarak sütlerimi götürdüm biberonla verdiler 5. Günde 2 defa gittim emzirmeye 6. Günde oda yatışımız oldu 2 saatte bir 15 dk emzirdim 25 cc süt sağıp verdim biberonla o gün 100 grm aldı 1 günde ertesi gün doktor çıkış verdi evdede 2 hafta devam ettim 15 dk emzirdim 25 cc biberonla verdim sonra bıraktım biberonu yarım saat 1 saat emzirmeye basladım normal göğsümü almadı göğüs ucuyla emzirdim ne yaptıysam uyanmadı 1 ay boyunca 2 saatte bir hep uyurken emzirdim uyanmıyordu hep uyuyordu günde 1 2 saat uyanık kalıyordu tedavi edilecek sarılığı yoktu ama vardı 2 aylıkken bitti sarılığımız ayda 1 kilo aldı şuan 3 aylık 5 kilo hala göğüs ucuyla emziriyorum