eylulevasilan Benim kızım bir hafta sonra 4 aylık olacak ya bir iki kere dışarı çıktık hep ağlıyor dışarıda arabada da durmuyor bebek arabasında sizin bu konuda bir deneyiminiz var mı
demetdenizc eylulevasilan kangurunuz varsa kullanabilirsiniz oğlum bir yaşına girecek bebek arabasını sevmedipi için bu ayına kadar hep kanguruda gezdik bayılır onunla gezmeye
havvamete eylulevasilan sling öneririm benim oğlum mest olurdu mutluluktan bir de bebek arabadında tenteyi açar ağaç altlarında yürürdüm yattığı yerden yaprakları izlemeye bayılırdı
haticekck eylulevasilan Rüzgardan rahatsız olabilir belki 4 aylıkken kızım ufak bi esintide dışarıda rahatsız olurdu nefes alamaz gibi olurdu bulunduğunuz yer rüzgarlı mı
nkygsz 6 aylık olduk demin bende bu tarz bi konu açtım ne bebek arabası ne kucak gerçekten artık dışarı çıkmak istiyorum 🥹🥹🥹
eylulevasilan nkygsz doğum yaptığımdan beri 4 aydır evdeyim bir aşı olmaya gidiyoruz çok sıkıldım ya aşırı bunaldım
nkygsz eylulevasilan belki eve alıştıkları için böylelerdir bence zorlayalım hergün beşer onar dakikada olsa çıkartalım inş alışıcaklar
Bunedunyakardesim eylulevasilan ben sling aldım ama hala denemedim duruyo korkuyorum durmucak diye valla dışarı çıkmak istiyorum artık bunaldim
miabel9 Kesinlikle kanguru tavsiye ederim. Doğduğu günden beri kanguruda cıkarıyorum arabayla cıkardığımda oluyor tabi ama yakın yerlere cıktığımda kanguru daha rahat oluyo
eylulevasilan miabel9 kanguru kaç aya kadar kullanılabiliyor şu an 4 Ayla kullanabilir miyim almadım alacağım
miabel9 eylulevasilan benim bebeğim 6 ay 24 günlük hala kullanıyorum. Artık ağırlaşmaya başladı tabi biraz zorluyor. Sanırım bir iki aya bırakırım ağırlığı arttığı için
eylulevasilan nkygsz bende hep evdeyim dışarı çıkan biri değilim arada markete giderdim onada gitmiyrm artık 6. Katta oturyrm birde asansör yok gidip gelememki
nkygsz eylulevasilan aslında bende senin gibiyim hiç çıkartmadım düzgünce ama biraz araştırınca bebeklerin sosyalliği açısından sıkıntı oluyomuş ve geç konuşuyorlarmış sırf bu yüzden başladım yoksa köpek korkum felan var asla çıkamazdım 🥹 dediğin gibi senin için zor o kadar kat çıkmak