Arkadaşlar merhaba. Oğlum 8 ay 18 günlük. Yaklasık 20-25 gündür iştahsız ve ek gıdayı neredeyse kendi kaşığıyla 1-2 kaşık yiyor ve kalanı reddediyor. Kahvaltı+Öğle+ Ara öğün şeklinde ilerliyoruz şu anda. Uyandığında önce anne sütü ile besleniyor sonrasında 1-2 saat geçtikten sonra kahvaltı veriyorum ama yemiyor. Öğlen de uyanınca veriyorum yine yemiyor. Acaba bu durumu yaşayan var mı? Önerileriniz nedir?