ben bugün hastahaneye gıttım 24 mm çıktı 6 ay oncekı halıyle aynı doktora detaylıca sordum hocam küçülürmü dıye oda hayır normal olmaz dedi peki ne olcak dedim takıp edıcez eğer parankım de bozulma olursa tekrar sondalı fılm cekıcez eğer böbrek de sıkıntı görürsek amelıyat edıcez dedı ama şu an ole bır durum yok dedı yani anlayacağınız arkadaşlar dıger böbrekle genış olan böbrek aynı boyutlara sahip olamayacak bu süreçde böbrek yapısı bozulmadığı sürece de bır sıkkıntı olmayacağını söyledi doktorumuz en azında şükür ki çaresi ole bir dert Rabbim dermansız dert vermesin yıne de Rabbımden umut kesilmez o ısterse her şey duzelır de 🤲