Bebeğim 2 ay 4 günlük ama asla susmuyor. Gazı yok mamasını içiyo aç değil. Zar zor beyaz gürültü ve emzikle ayağımda sallayarak uyutuyorum. Dün akşam 2 saat ağladı asla susturamadık. Çevremdeki bebeklere bakıyorum böyle değiller. Bu durum geçici mi ya da ne yapmam gerekiyor gerçekten tükenmiş hissediyorum artık. Kahvaltı bile yapamıyorum:( aynı durumları yaşayanlar var mı? Acaba emziremediğim için mi böyle oluyor anlamadım kendimi suçluyorum artık.