annekadin21 Ahsensmom_ dis sancısı için doktorum önermişti evet uyku yapiyor. Çok sizlandigi zamanlar bazen veriyorum ben
gde3845 Ahsensmom_ alerjik durumda doktor veriyor…Burun akıntısı geniz akıntısı öksürük gibi durumlarda da veriyor çoğu doktor rahatlatsin.diye..dogru kullanımda.doz olarak faydasını biz çok gördük…en fazla 7 gün normali 5 gün kullanım için iyi
Pinrrr Mommyhann merhaba epey olmuş yazalı ama benim kızımda geniz akıntısı var alerjik allerset şurup iyi geldimi size
gizemvatansever Besin alerjisinden şüphelendiğimiz için her gün kullanıyoruz. Özellikle süt ürünleri tükettiğinde hırıltı yapıyor.
Mommyhann Pinrrr evet gece öksürüğü var gün içindede bu öksürük yoğunlaşırsa veriyorum zaten akıntı olunca kendini hemen belli ediyor yastıgını yüksek tutmaya özen gösterin az da olsa rahatlıyorlar
Pinrrr Mommyhann Aynen başını yüksek tutuyorum ama Cok hareketli kaydiriyo devamlı dün verdik ilacı pek etkisi yok bugünde vericem bakalım inşallah etki eder
Pinrrr Mommyhann allerset şurup vermişti doktor bide iburamin zero peditus filan antibiyotik vermek istemiyorum artık her ay her ay bağırsaklar mahfokur