Benimde sağı emerken diyorum evet emiyor solu emerken hiç emme hissetmiyorum çok daha kolay hatta hiç canım yanmadan sağ tarafım yara olmustu canımda yanıyor halaeyara geçti ama solu emiyor süt olmasa zaten durmaz solu emiyor olması daha çok hoşuma gidiyor his gibi değil amamdaha soft orası