Mikisss benim büyük kızım böyleydi. 1 saat yatırmasam, 1 saat sonra yatınca yine kusardı. Kilo alımı da yavaştı o yüzden. Çok üzülürdüm, ağlardım. Sürekli kıyafet değiştirmekten gına gelmişti.
Sonra çnce kendimi rahatlattım. Her çocuk az çok kusuyor. Benim kızım da böyle yapacak birşey yok, düslmesini bekleyeceğim dedim. Bir sürü önlük aldım kusunca kıyafet yerine önlük değiştireyim diye. Ben böylece takılmamaya başladım. Emzik biraz rahatlatmıştı kızımı bir de. Ama 4 aydan sonra emzik kullanmıyorsanız alır mı bilemiyorum.
Sonra bir de şunu farkettim, ben süt olsun diye tahin yiyordum. Ben tahini kesince kızımın kusmaları da azaldı. Belki sizinde yediğiniz birşeyden kaynaklı reflüyü tetikliyor olabilir.
- Ayda tamamen bitti kusmalar. O yüzden geçeceğini düşünerek çok kendinizi üzmeyin. Sonrasında herşey daha iyi oluyor☺️