inci86 Kızlar 2 . Normal doğumlarınız nasıldı ilkine göre daha kolay olur diyorlar doğru mu sizce ??Benim ilk çocuğum sancı çekmiştim baya akşam 10 şarda başlayıp sabah 7 lerde doğmuştu
Nefin inci86 benim ilk doğum suni sancıyla sabah başlatılmıştı akşam doğdu. Şimdi ikinciye hamileyim, dr ilk doğumda bu kolaydı ikinci daha da kolay olacak demişti. Ben bu kez sancıyı evde çekmeyi planlıyorum bu arada 🙂
defnevedoruk inci86 annem beni baya zor doğurmuş ama kız kardeşimi baya kolay doğurmuş hep öyle söyler☺️❤️ benimde 2. doğumuma az kaldı ama ben sezaryen olacağım
bisenakillisinzaten inci86 hastaneye gittiğimde 5 cm açıklık vardı,2 saatte doğum oldu ve sancılar daha kolaydi
Kitsu Bende burda bekliyim. İlk doğumum normaldi bir daha hamile kalırsam sezeryan istiyorum korkumdan
ikioglus inci86 benim doğumum başlamadı 😂 hep ikinci doğumun kolay olur dedi doktorum, hatta sakın kendiniz gelmeye kalkmayın ambulansla gelin diye de her sefer söylerdi 😂 40+1de sezaryen oldum