15 aylık oğlum beni gördüğü an ağlamaya başlıyor herşeye ama krizlere girerek sürekli ağlıyor ne yapsam mutlu edemiyorum sadece oyun oynarken şebeklik yapınca ağlaması duruyor yada kucağımda uğraşınca.
Annemin yanına geldim burda hiç ağlamıyor kendi kendine oynuyor yiyor içiyor uyuyor annemin yedirmesini uyutmasını istiyor annem bana diyor ki çocuk senin hiç anlattığın gibi değil bende şaşırıyorum burda hiç ağlamıyor