Kızlar şekerim çok düşük çıkıyor. Ailemin yanındayım çocuk iş güç beslenemiyorum da çok sanırım son 1 aydır baş dönmesi göz kararması yaşıyorum. Kan değerlerim normal ama şekerim düşük çıkıyor. Gün içinde sürekli enerjisiz yorgunum. İlk defa böyle oluyorum.