Kızlar benim bebeğim 8 aylık 6 kilo persentilin çok çok altında raporlu mamalar neye göre yazılıyor Bir de yani işe yarıyor mu çocuk kilo alıyor mu bilgisi olan var mı merak ettim doktora götürüyorum kilosu normal diyor 2.500 gram dolduğu için 6 kilo doktorlara çok normal geliyor