NilBensu Merhabalar, İstanbul’da önerebileceginiz çocuk gastroenteroloji doktoru var mıdır? 4 yaşındaki kızım için araştırıyorum.
0000Bahar NilBensu bende bekleyeyim siz ne için gidiyorsunuz devlet hastaneleri full sanırım randavu düşmüyor
Aygul58 NilBensu Medipol Üniversitesi Hastanesi Prof. DrGökhan Baysoy mükemmel bir doktor ama biraz pahalı işlemler muayene 😕
NilBensu 0000Bahar merhaba benim 4 yaşındaki kızım yaklaşık Bir aydır gun içinde birçok kez ağzıma acı tad geldi diyor. Arada hıçkırık yemeklerden sonrada karin ağrısı vardı. Bir aydır Gavisgon şurup kullanıyoruz hafifletti ama tamamen geçirmedi. Probiyotikte başladım ama geçmiyor .
0000Bahar NilBensu anladım canımmm çok geçmiş olsun bizde de tuvalet sorunu var kakasını yapmıyor bizi de o yüzden yönlendirdi ama korkuyorum doktor yapmazsa devam ederse o bölüm de kolonoskobi yaparlar dedi
NilBensu 0000Bahar teşekkür ederim. Sizede cok Geçmiş olsun. İnsan haklı olarak Tedirgin oluyor. İnşallah kolonoskopiye gerek olmadan bir çözüm Bulunur. 💐
0000Bahar NilBensu yaaa çok teşekkür ederim inşallah 🙏 çocuklar hasta olmasın ya gerçekten çok zor bu durum çözülene kadar içim içimi yicek
0000Bahar Ezo44 suan hala devam ediyor tuvalet sorunumuz 4 gün olmuştur yapmayalı suan öncesi de lavma ile yaptı