Kızlar bebeğimin alerji değerleri biraz yüksek çıktı yüzde yüz alerji diyemem dedi doktor. Denemek için Aptamil pepti syneo verdi. İki üç gündür kullanıyoruz. Bundan önce ben relactaz damla almıştım. Alerji mamasına da damlatılır mı acaba ben bir iki kez damlatmis bulundum. Bir de bu mamayı kullanıp memnun olan var mı? Relactaz da aynı şekilde bebeğinizin gazına iyi geldi mi?