Merhabalar, kızım 26 aylık havaların biraz ısınmasını bekledim ve ısınıyor şükür. Kızıma tuvalet eğitimi vereceğim ama bilmek ve öğrenmek istediğim şeyler var. Ben kızımda doğduğundan beri tuvalet iletişimi kullandım büyük ve küçük tuvaleti için hep tuvalete götürdüm vaktim oldukça. Şu an anne çişim geldi tuvaletim geldi veya kakam geldi diyebiliyor konuşması durumunu anlatması iyi durumda. Bir kaç kere bezini açıp açıkta bıraktım gidip klozetine oturup kendi yapmışlığı var büyük ve küçüğü. Kakasından hiç korkmadı çünkü doğdu doğalı tuvalete yaptığı için hep gördü aşina.
Şimdi sorum şu kızımın altını çıplak bıraktığımda gidip oturup yapıyor altına yapmıyor ama altına kilot, baksır (yanlış yazmış olabilirim) veya tayt vs giydirdiğimde altına yaptıktan sonra söylüyor. Acaba onları da bez olarak mı algılıyor bu bir süre sonra düzelir mi? Yani başlayınca böyle olsa bile devam etsem mi? Ve acaba dışarı da nasıl yapmam lazım yaz geliyor malum dışarıda oluruz kız çocuğu nasıl bir yol izlemem gerekir? Ha bir de kızımın sabahları bezi dolu dolu oluyor ben gece de bezlemicem ama sabaha kadar tutar mı? Burda birkaç arkadaş bizim de sabaha kadar dolardı ama bezi gece takmayınca çişe bile kaldırmadığım halde altı kupkuru kalktı diye yazmışlardı. Doğru mudur?