Ballilokmam11 Merhaba, bebişler için ne zaman güneş gözlüğü kullanmaya başladınız acaba ve marka olarak bir tercihiniz var mı kızım 21 aylık ve özeniyor baktığımda rayban ile izipizi aynı ama sizin de önerileriniz var mı?
Biz3kisiyiz_ Ballilokmam11 benim kızım 1 buçuk yaşında başladı çok hevesli çünkü gözlükçüyüz 😂 ama 2 yaşında kullansa daha iyi burun şekli açısından rayban hammaddesi kemik olduğu için ağır olur ve burnuna iz yapar daha hafif enjeksiyon malzemesi olan tercih edilebilir . Camları polarize olmasına özen gösterin . Bizde çoğu marka var ama en çok kappa olanı takıyor
Ballilokmam11 Asyaveannesi04 likeli Biz3kisiyiz_ kızımda çok hevesli ama hangisi doğru olur bilemedim o yüzden izipizi nasıl peki nette reklamını çok gördüm rayban sert olabilir dediğiniz gibi
likeli Ballilokmam11 izipiziden kendim ekran gözlüğü kullanıyorum. Çerçevesi çok hafif ve esnek gerçekten. Çocuk gözlükleri de aynıdır diye düşünüyorum. O da güzel bir marka.
Biz3kisiyiz_ Ballilokmam11 şimdi baktım o markaya da evet bir önce ki yorumumda bahsettiğim gibi hafif esnek malzemeye sahip diğer cam özellikleri de bulunuyor tercih edilebilir