

Kızlar 4 ve 6 numara kullanıyorum bu şekilde yanında sakızımsı yapışkan bişey çıkıyor 3-4 kez olucak bu durum bu ara da bezin içkısmında elimle dokununca sertlik var sanki böyle küçük taş barçaları gibi kullananlar bir bakabilir mi acaba benim aldığım markette mı sıkıntı var bezlerin hepsi mi böyle
Sizde sizdeki bezleri bir kontrol edermisiniz