Gizemensar Kızlar dogum yapalı 5 gun oldu ve dikişlerimin oldugu bolge hala cok agrıyor ne zaman gecer. Yarın kontrolum var ama korkuyorum bir şey cıkar dıye
Uzuni Gizemensar benimki 2 hafta sürdü ama pedler yaktığı için.pamuk yada gazlı bez yada müslin bezi kesip koyun .eğer ped yakarsa.bide hemeroit vardı 3 hafta oturamadım hiç😔inşallah tezden geçer ağrılarınız yaranız🌸
hunilimomm Gizemensar normal doğumda normal.canim geçiyor 5 10 güne çok sert zemine oturma poponu biraz kaydır da otur yarim yat koltukta felan temizliğini de düzenli yap inşllah hemen iyileşir
Oksijenn Gizemensar kisiye gore degisiyor benim kırkım cikackti nerdeyse hala dusmeyen 1 2 dikisim vardi fazla agri olmuyrodu ama genlde ilk hafatlarda düşüyor