evlatkus kahvepres kanında enfeksiyon var crp yüksek grip falan oluncada yükseliyo genelde. Şekerinde yüksek çıkmış
Beyninizikullanmakucretsizdir kahvepres şekerin baya yüksek tahliller de bir sorun mu yaşandı acaba? Annemden biliyorum yüksek şekerle hastanelik bile oldu. Umarım yanlışlık olmuştur 🙁
mamacitaa_ kahvepres enfeksiyon var kanda, ateş halsizlik soğuk alginligi viral bir hastalık mı geçiriyor bu kişi? bir de şeker çok yüksek çıkmış
Dmt-01 kahvepres şekeriniz çok yüksek çıkmış hatta komaya sokması gerekirdi sizi kan verirken filan nasıl hissediyrdunuz.Benim şekerim 200 bile görse ben gözümü açamaz hale geliyorum.Geçmiş olsun inşallah test yanlıştır
[silindi] kahvepres şekerin normalin üstünde yüksek. Acil müdahale gerektiren bir şeker oranı diye biliyorum. Kan testinden önce çok şekerli bi şey mi yedin dicem ona bile yüksek. Gizli şekerin olabilir bence. Doktora gitmende veya testi yeniletmekte fayda var
nrmnnn kahvepres enfeksiyon sarılık ve şekerin özellikle çok yüksek cnm alaala merak ettim geçmiş olsun bizede haber ver
evlatkus kahvepres geçmiş olsun. Evet açlık şekerin yüksek doktor açlık tokluk şekeride ister kesin bişy söyleyebilmek için. Gizli şekerin varsa hiç belirti vermez
kahvepres Beyninizikullanmakucretsizdir hic bilmiyorum canm inşallah tahliler karışmış cünki şekerle ilgili hic bir sıkıntım yoktu
Beyninizikullanmakucretsizdir kahvepres Bende öyle düşünüyorum hayırlı haberlerle gelirsin İnşallah. Bulanık görme, el ve ayaklarda karıncalanma ve uyuşukluk hissediyor musun? Şeker yüksek oldu mu bunlar çok belirgin oluyor. Ayak tabanlarında yanma falan da olur.
kahvepres mamacitaa_ doğrudur canım gribim ama şekere cok şaşrdm cünki şuana kdr hic etkisini göstermemişti
mamacitaa_ kahvepres geçmiş olsun 💐 doktora gösterdiniz mi sonuçları insallaj ciddi bir şey değildir . referans değerleri yetişkin çocuk bebeklerde farklılık gösterir elbette bunu en iyi şekilde doktor değerlendirecektir.
kahvepres Beyninizikullanmakucretsizdir yok canm sadece bir kac ay önce cok yanma oluyordu şuan yok tok karna vermiştim tahlili ondan olabirmi birde bu zoretin denilen hapı kulnyrm büyük ihtimal o şeker yapmıştır hemen kesecem
Beyninizikullanmakucretsizdir [silindi] Bende de gizli şeker var açlık şekerim 125 çıkınca öğrenmiştik. Bu gizliyi de geçmiş umarım tahliller de bir yanlışlık olmuştur 🙁
kahvepres [silindi] öyle ypcm cnm başka doktorada görncm cünki hic beklemiyordum kulandığım ilaclar var onlar etki etmiş olblr
Beyninizikullanmakucretsizdir evlatkus gizli şekerde belirti oluyor ben idrar da yanma ve yapamadığım için doktora gitmiştim. Açlık kan şekerim 125 çıkmıştı doktor gizli şeker var dedi ilaç kullandım. Şuan biraz daha iyiyim ilacı kestim.
kahvepres evlatkus saol cnm tok karna bu tahlilimi tutu öğleden sonra gidecem baklm ne diıor olmasa başka doktrda gidecem
Beyninizikullanmakucretsizdir kahvepres git bakalım doktor ne diyecek ama ihmal etme. Hatta yapabilirsen bir dahiliye doktoruna randevu al.