duyguluanne ayni sorun var. Birisi kedi besliyor bahcede, iyi güzel Allah kabul etsin ama bekledikçe kediler çoğalıyor. Sonra mesela x kedisi kisirlastirmamiz lazım, yok y kedisine araba çarptı ameliyat lazım diyip herkese söylüyor ve para bekliyor. Apartmana sözde kendisi sokmuyor ama hayvanlar mama içeride diye kapıyı açık görürse dalıyor içeri, bebek arabasına oturuyor veya milletin evinin önünü dağıtıyor. Kaç oldu söyledik bahcede değil de yolun kenarına koy mamayi diye ama yok. Sözde kendisi de şikayetçi bu durumdan. Gece mesela saat 3 de birden çıkıp bağırıyor kedilere sesleniyor gelsinler de mama versin diye. Diyoruz o zaman evine al bak, yok ona da yanaşmıyor.