ygmrkmsl 3 aylık kızım var düzenli emziriyorum haziranda görümcemin düğününde saçlarımı sarı tonlarında yapmak istiyorum şuan bakır kullanıyorum ama saçlarımı açıcak boyayacak filan emzirirken sorun olur mu boyatan var mı
annesinintatlisi ygmrkmsl bebeğin güvenli bağlanması açısından 1-2 yaşa kadar tarz değiştirmeyin diyorlar gelişim psikolojisi çalışırken görmüştüm 🙏 yine de boyamak isterseniz doğal boyalar vardı internette ben kullanmadım ama yani renk vermesi nasıl bilmiyorum
ygmrkmsl hazale966 Kendim evde bakırdan sarıya geçemem mecbur kuaförde yaptırmam lazım onlarda var mıdır amonyaksız
ygmrkmsl annesinintatlisi Hamilelikte bakır rengi için alıp kullandım amonyaksız aynı renge devam ederken ama şimdi renk değişimi istediğim için evde kendim yapamam
Pamukpasta ygmrkmsl iki gün önce boyadım evde bebeğim 8 aylık.bebegimi emzirip uyuttuum boyadiktan 2-3 saat sonra sütü sağıp döktüm.açıcı ve boyama önerilmiyor tabi bu da bir gerçek. Hamileliğimden beri boyamamistim biraz kendimi iyi hissetmek istedim beyazlar çıkınca kötü oldum🤦🏻♀️😁
ygmrkmsl Pamukpasta Şenay Aycan adında bir doktorun internet sitesinde “ Emzirme döneminde saç boyasının süte geçmesi beklenmeyen bir durumdur o yüzden emzirme sırasında saç boyamanın bir zararı yoktur.” yazıyor
ygmrkmsl hazale966 En kötü maske takar solumamaya çalışırım saçlardan sütümü geçmesinden çok solumamak önemliymiş
nnoktaa ygmrkmsl oğlum 15 aylık emziriyorum. Hiç kendim boyamadım. Kuaförüm organik boya kullanıyor. Elbette hiçbirinin içeriği tam manasıyla temiz değil ancak amonyaktan uzak duruyorum