sebnemrah sağol canım amin inşallah 🙏🙏 çok düşündüm yapabilir miyim diye ve ben gurbetteyim yardımcı olacak kimsem yok kızımı tek başıma büyüttüm altından kalkabilir miyim acaba dedim sonra düşündüm kızım da yalnız büyüyor en azından arkadaş olur dedim çok şükür rabbim de aratmadı sende iyi düşünmelisin iyice ölç tart rabbim sana da hayırlı bir zaman da nasip etsin inşallah 🙏🙏🥰