evinpoyraz Oğlum 5,5 aylık 5 numara bez kullanıyoruz bi tanıdığımın bebeği 7 aylık 3 numara bez kullanıyormuş ayıyla aynı mı olmalı bez numarası ilk çocuğum ben mi yanlış biliyorum
gizematadeniz evinpoyraz 7. Ayinda yeni gectik 4 numaraya biz de. Molfix prima karisik kullaniyorum. 8 aylik olacagiz su an 8 300 gr bebegim
gizematadeniz evinpoyraz kilosuna gore kullanılacak. 4 no 7-14 kg arasi mesela atıyorum. 7 kg olunca 4 no ya geçtik
manzaramistanbul 5 numara büyük değil mi benim kızım 22 aylık 5 numara kullanıyoruz markası sleepy sizinkinin markası nedir bazı bezler küçük oluyor.
evinpoyraz manzaramistanbul ya bilmiyorum ki daha önce hiç kimse böyle dememişti bende ayı neyse bez numarası da odur diye gidiyordum kadın ben 3 numara kullanıyorum diyince demekki ben yanlış yapıyormuşum kullandığım bez büyükte küçük değil
yasmin52 manzaramistanbul evinpoyraz bebeğin kilosuna göre üstelik yapısına göre de bende Molfix kullanıyorum öncesinde de goon kullanırdım şimdi 12 ayligiz 2 aydır 6 no kullanıyorum
mevase manzaramistanbul kızım 5.5 aylık 5 numara küçük olmaya başladı kenarları sıkıyor sleepy 6 ya geçmeyi düşünüyorum
Zeytinlimon evinpoyraz bez no max 7 ye kadr var zaten çoğu markada çok büyük bez kullanırsanız yürüyüşü bile etkilenir bacak arası çok dolu oldugundan bebeğin kilosuna göre paketşn üErinde yazıyor ortalama cırtlar ortaya yakın rahat bebeği sıkmadan kapanmalı 🌸
Zeytinlimon evinpoyraz bez no max 7 ye kadr var zaten çoğu markada çok büyük bez kullanırsanız yürüyüşü bile etkilenir bacak arası çok dolu oldugundan bebeğin kilosuna göre paketşn üErinde yazıyor ortalama cırtlar ortaya yakın rahat bebeği sıkmadan kapanmalı 🌸
amantanrimdidim evinpoyraz 7 aya 3 numara küçük olur gibi ama molfix bebem falan kalıpları büyük biraz belki olabilir
ahmetsenem evinpoyraz bezin üzerinde kilosu yazar ona göre de gidebilirsin yada bezin çıtçıtları kapanmazsa bezi değiştirirsin Buda olabilir bence benmde ilk çocuğum 1 aylıgız daha😂
kalbiminbebegi prenseskus 2 buçuk aylık biz hala 1 numara kullanıyoruz 😀 4200gr bebeğim , acaba küçük geliyor da ben mi anlamıyorum ya , küçük geldiğini nasıl anlarım
manzaramistanbul evinpoyraz genel olarak bebekler uzun süre 4 numara kullanıyor. Sonra 2 yaşa doğru 5 e geçersiniz/ zaten bezlerin üstünde kiloya göre olduğu yazıyor yani çocuğunu kaç kiloysa beze bakın üstünde 4-7 kilo arası çocuklar için yazar
manzaramistanbul evinpoyraz genel olarak bebekler uzun süre 4 numara kullanıyor. Sonra 2 yaşa doğru 5 e geçersiniz/ zaten bezlerin üstünde kiloya göre olduğu yazıyor yani çocuğunu kaç kiloysa beze bakın üstünde 4-7 kilo arası çocuklar için yazar
tunaaamom24_ manzaramistanbul benim oğlum da 14 aylık 4 numara kullanıyoruz hala ben de bir tereddüt ettim çok mu zayıf acaba diye yorumlarda 5 kullananlar da varmış14 aya
katara manzaramistanbul valla kiloya göre değil bebeğin göbek yapısına göre birazda biz doğuduğundan beri kiloyla sıfır uyumlu gittik
lceLady evinpoyraz Cok fazla büyük kullaniyorsunuz bence Zaten bez sıkıyorsa lastik izlerinden belli olur veya çiş taşma yaparsa 2 yas 4 no kullanıyorum
betusmrv lceLady ben anlamadım taşmayı 34 günlüğüz ilk başta sleepy kullandım taşırdı iyi değil diye molfix kullandım oda 1 numara oda taşırdı dedim o zaman numarayı büyütcez molfixin 2sini aldık oda taşırdı heralde ben beceremiyorum takarken 🤷
hazale966 evinpoyraz ayına göre değil bez ve her bez markasının kalıbıda aynı değil. Mesela sleppy kalıbı cok kücüktür. Biz goon kullanıyoruz 12 aylık 4 numara kullanıyor. 5 e geçer ama 1 aya