4 yaşında bir kızım var onunla hayatım mükemmeldi şimdi 22 günlükte bir bebeğim var kendimi çok kötü hissediyorum psikolojik olarak herşeyi başa sardım kızımı özlüyorum onunla rahat bi şekilde dışarı çıkmayı geç saatte yatıp öğlene kadar uyumayı rahata alışmıştım şimdi bu 2. Çocuk çok zor geliyor gerek varmıydı düşüncesine giriyorum geçer mi bunlar