Bebeğim 6 aylık
ismine bakar her çağırdığımda
ama göz teması sanki böyle inatla bakmak istemiyor çoğu zaman böyle ama her zaman değil beşiğindeyken bakar uzaktan bakar
her zaman görmediği insanlara çağırdıklarında bakıyor gülüyor sonra hemen utanarak kafasını eğiyor 😂 bunu tekrarlıyor
emekleme var dönme var yeni yeni anne diyor tam diyemesede 😂
Genelde sesli gülmez canı isterse nadir sesli güler ama ağzını aça aça herşeye güler 😂
Beni tek endişelendiren göz temasından kaçınmaya çalışması inatla bakmamak için uğraşması