Kızlar eminim aranızda benim gibi olanlar vardır kızım 1 yaşına yeni girdi daha önceden hiç böyle değildi ne zaman emzirirsem o zaman emerdi şu an 2 haftadır aşırı aşırı bağımlı dün parka çıktık bir tutturuyor meme meme birde bağırıyor ağlıyor zor bela kıytı köşede 5 dk emzirdim ordan çıktım markette uğradık yine başladı hem ağlıyor hem meme diye bağırıyor yani nasıl bir yol izlemeliyim daha bıraktırmayı düşünmüyorum açıkçası başka bir fikri olan varsa desteklerinizi bekliyorum nasıl bir yol izlesem başka bir şeyle oyalamaya çalışıyorum 5 dk sonra yine aynı şekilde bezdim şu 2 haftadır evde ne zaman otursam başımda bitiyor meme meme🥹🥹🥹