sudeezeren anneliğimin 2.ayındayım. ne az ne çok aynı şeyleri yaşadım. Psikolog, psikiyatri ne varsa gittim. Geçmeyecek ama alışacaksın. Bebeğin sana gülümsediğinde, sen onu artık anlayabildiğinde bir bakmışsın hayata karışmışsın zaman hızlı geçiyor olacak. Bu süreçte psikoloğumun da bana verdiği bir tavsiye ile diyorum ki korkmadan bebeğinle çık gez. Açık alanda yürüyüş yap. Meme, mama nasıl beslendiği hiç önemli değil meme de olsa yanında sen varsın ağlarsa meme verirsin, mama da olsa yanında olacak ağladığında verirsin. Ben çok zorlanmıştım bana da hep alışacaksın bugünleri unutacaksın dediklerinde çok sinirleniyordum. Ama gerçekten öyle oldu. Artık hayatında bebeğin var ve geri dönüşü yok. Onunla olan geleceğini hayal et ve planlar yap. Bir de şunu unutma, sen birinin annesisin ve o bebeğe senden iyi kimse bakamaz. Onun için en mükemmel anne sensin. Yardım almaktan, konuşmaktan, dertleşmekten de çekinme. Sevgiler 🥰