Sevvalaydin Busralyaa vlla 3 ay durur diyor saglik bakanligi ama soyle bisey var sut bir kere buzluga girip tekrar couzlunce tadinda ve kokusunda hafif degisiklik oluyor tam adini bilmiyorum icindeki bir yapi degisiyormus o yuzden bizimki ayirt ediyor icmiyr mesela ben simdi ek gidaya gecince birseylerinjn icine karistiriyrm oyle degerlendiyrm sizinki icer belki deneyin
Isil26 Sevvalaydin Sevvalaydin direk atmamak lazimmis.sutu sogumasini bekleyip oyle buzluga atilmaliymis
12_yil_sonra Sevvalaydin onun çözümü var canım , ona sütün sabunlaşması deniyor. Engellemek için sütü sağdıktan sonra cezveye koyup kenarları cızırdayana kadar tutun Ocak’ta . Soğutup dolaba öyle Atın
Sevvalaydin Busralyaa evet bende gecen sefer vermeye calistim gene almadi sonra bi deniyim dedim kekremsi bi tadi kokusu vardi hatta bozuk sandim baya arastrdm megerse buzluga giren sutler oyle olurmus kendi o anki sutumu denedim sekerli sut gibiydi yani cok fark var icmek istememeleri normaldr😂
Sevvalaydin Isil26 oyle zaten hepsi ben geceleri sagdigim icin buzdolabinda soguyor sabah saklama posetine koyup buzluga atiyrm
Sevvalaydin 12_yil_sonra aa bunu ilk defa duydum gercektenmi hemen deneyeyim bir :) ben doktorada bile sordum sut buzdan erirken icindeki enzim parcalandigi icin oluyor dedi bende icmiyor diye uzuluyordum ya
pinargolbasi Ben beklemeden direk atıyorum. Çıkarıncada sütün erimesine müsade etmeden sıcak suda bekletiyorum, ılınca veriyorum içiyor. Kullanılan saklama poşetlerinin kaliteside çok önemli bu arada.
pinargolbasi Berat_elif Evet ek gıdaların pürelerin içine koyabilirsin. Yoğurt yapabilirsin gibi gibi.