beybitolat cansuyamann bizimdekide 3 aylık tam tutuyo sayılmaz biraz sallanıyo. Eğer sizinde öyleyse normal ama hiç tutamıyosa bi doktora götürün isterseniz
cansuyamann Ahsensmom_ beybitolat tam tutamıyor değil bazen tutuyor bazen sallıyor kucağımdayken falan kafasını yüzüme çarpıyor