Ebrubulut Makineye ne koyuyorsunuz beyaz olması için bazıları toz şeker diyor veya bulaşık tableti deneyen varmı öyle
mystery1903 Ebrubulut ben ilk önce durulamaya atıyorum sonra deterjanini koyuyorum bir yemek kaşığıda karbonat koyuyorum. Perde programında yıkıyorum. Beyazlarıda ayni şekilde durulama ve karbonat ile yıkıyorum bembeyaz oluyorlar
Ebrubulut nnoktaa bulaşık tableti nde renkli sıvı oluyorya o perdenin rengine zarar vermiyor dimi bide hangi programda kaç derecede yıkıyor sunuz
nnoktaa Ebrubulut jel tablet olanı kullanıyorum. O eski tip beyaz sıkıştırılmış toz kırmızı toplu olanlar boya veriyor. Bunu belirtmeyi unutmuşum. 30 derecede narin programında yıkıyorum