Bebekken de hep altını açınca ağlardı büyümeye başladığında da hep rahatsız olurdu. Şimdi 25 aylık bir kaç aydır bezini değiştirmeye kalktığımda kaçıyor gönlünü yaparak değiştireyim zorla olmasın diyorum hiç oralı olmuyor pişik olacak neredeyse hiç kendi daha rahatsız olup temizle demiyor