melegininannesi38 Kızlar ya bebeğim 19 ay 27 günlük aşırı kansızlık var doktor Bi şekilde ilaci içerseniz lazım dedi benim kız dq sürekli meme istiyo zMani nasil ayarlıyorsunuz nasjl açlığını yakalıyorsunuz
nnoktaa melegininannesi38 15 aylığız. Uyanınca emdi diyelim. 1 saat bekliyorum kan ilacı veriyorum, verdikten sonra yine 1 saat bekliyorum tekrar emebilir ya da kahvaltı edebilir.
melegininannesi38 nnoktaa yarım saat demist8 doktor ama kahvaltıdan yarım saat önce ya da 2 saat sonra demksti
nnoktaa melegininannesi38 bizim doktor da yarım saat 1 saat diyor. “Bekleyebilirsen 1 saat bekleyemezsen yarım saat. Ama beklemenin amacı sütün demir emilimini azaltması” demişti. Çok acelem olduğunda 10-15 dk sonra emdiği bile oluyor bazen 😬
melegininannesi38 nnoktaa valla benimki aglad8 ama ben yinede yqrim saat beklettim mecbur emilimi azalmasin diye