zumramomm Adesbade aynı basligi bende açtım avukat hanımlar yardimci olmadı.birde siz şansınızı deneyin😃
Adesbade Bakıcı arayışındayız. İnternette 10 güne kadar, denem süresinde sigortaya gerek yok yazıyor. Doğru bilgi mi acaba ? :)