Kızım 6 buçuk aylık sadece anne sutu alıyor ve tadım yapıyoruz ek gidaya yeni geçtik. Hipp mama aldım sütüm azaldı ama mamayi içmiyor biberon reddi var kasiklada içmiyor. Zar zor vermeye çalışıyorum. Bu mamalar açıldıktan sonra ne kadar süre durabilir surekli içmiyor çünkü. Hemen çöpe gitsin istemiyorum ziyan olmasın