Geçenlerde yanaklar pütür pütür ve kızarıyor demiştim doktor süt ve süt ürünlerine alerjisi olabilir çok küçük olduğu için test yapamıyoruz dedi ilerlerse vücudunda başka yerde olursa gel dedi başka yerde şuanlık yok çok şükür ama ayakları çok terliyor sırılsıklam oluyor çorabı acaba alerjiden mi normal bişey mi bileniniz var mı?