Bebeğim 3 gündür neşesiz keyifsiz her zaman gülen her an eğlenen çocuk birden neşesini kaybetti sanki gözlerimin içine bakıyor oynatmaya çalışıyorum güldürmeye vs gülmüyor sürekli somurtuyo. Ağzı kapanmayan bir çocuktu yürüteçte zıplayan telefon görüşmesinde bile insanlara tepki veren gülen çocuk gitti. Herkes bakınca neden böyle neşesi yok falan diyor. Geçen ay havale geçirdi. Çok korkuyorum çocuğumda etki bırakır mı