seher178 Kızlar emziriyorum ilaç kullanamıyorum kilmkurdu için doğal ve varsa denedim kurtulamadim ellerimi yikamaktan yara oldu artık ilaçsız çözüm bulan varmı herşeyi ütülü yorum yoruldum artık
kucukmelek_ seher178 yeni gördüm canim ama Bende de vardi kontil diye ilaç ictim. Bebegim 17 18 aylikti. İlaci sabaha karşı 4 5 gibi iciyordum. 6 saat geciriyordu emzirmiyordum. Sonra yarim cay bardağıni gececk sekilde sagip oyle emziriyordum.
seher178 kucukmelek_ peki tekrarladimi bidaha son çare bnde öyle yapacağım benim bebeğim çok sık uyanıyor ve çok sık emmek istiyo