mgkurt ikinci çocuğum doğduğunda, ilk çocuğum 21 aylıktı. İlk zamanlar yetemiyorsun. Çünkü diğeri de daha bebek. İlgi ister istemez bölünüyor ve bu konuda vicdan oluyor. Ha ben niye yaşları yakın istedik. Hiç komşu yok, gidip gelecek biri yok, arkadaş ortamı yok. Şuan büyük olan 30 aylık küçük olan 9,5 aylık oldu. Şimdiden vakit geçiriyorlar, oynuyorlar. Tek pişmanlık denilirse arası kısa olduğu iç’in büyük olanla yeterince vakit geçirememiş hissediyorum. Emzırmeyı erken bıraktım o yüzden çok üzülmüştüm gibi gibi böyle vicdan yaptığım konular var.Bu vicdan meselesi kaç yaşında olursa olsun çoğu annede oluyor herhalde ama şimdiki düşüncem arasında en az 3 4 yaş olmalı. En azından büyük olan çişini öğrensin, 2 yasına kadar emsın. Bıraz büyüsün kendine gelsin. Diğer Türlü siz de yıprananılırsınız iki küçük çocuğa yetmek zor oluyor. Hele destek yoksa hiç düşünmeyin. Daha çoook erken.